Köpevillkor

Köpvillkor


Alla ordrar är välkomna, stora som små


Betala med Visa eller Mastercard.

Betalningen dras direkt från ditt konto.

Säker kortbetalning via stripe.

Ni ska ha giltigt kredit- eller betalkort med en Visa eller Mastercard-logo på. Tänk på att de flesta banker endast hanterar överföringar på arbetsdagar så några extra dagar kan läggas till den totala tiden för transaktioner.

Ni kan också betala med Swish och Banköverföring


Alla priser är inklusive moms.


Vi använder oss ej av papperskopior. Betalningsvillkoren skickas endast per mail.


Leveranstid Normal leveranstid 2-4 arbetsdagar från det att vi ser er betalning på vårt konto


Leveranssätt Posten och Schenker


Frakt

Fraktkostnad tillkommer på varje beställning

på 69 kr.

Är frakten dyrare eller billigare, anges detta vid presentationen av varan.

Fraktfritt på alla ordrar över 800 kr. Restordrar skickas fraktfritt. Gäller ordrar inom Sverige.


Reklamation och returrätt

Tre månaders garanti om man kan påvisa att det är fabrikationsfel på produkten. Om varan är slutsåld och vi inte kan köpa in den igen, får kunden tillbaka pengar för varan och frakt. Däremot gäller inte garantin vid förslitningsskador. Du betalar själv returfrakten. Kontakta oss alltid innan du returnerar en vara. För återbetalning - ange ditt postgiro, bankgiro, personkonto- eller bankkontonummer.


Ångerrätt

Du har enligt distansavtalslagen rätt att returnera beställda felfria varor utan att ange någon anledning. Meddelande om detta ska lämnas så snart som möjligt, dock senast inom trettio (30) dagar från det att varan mottagits. (Gäller ej vid special beställda varor) Vi följer Konsumentverkets rekommendationer se: Konsumentverket.se


Skador på paket och ej uthämtade paket

Upptäcker du skador på paketet skall du omedelbart anmäla detta till postkontoret eller annan transportör och göra en skadeanmälan. OBS! Hämta inte ut ett skadat paket! Upptäcker du inte skadan förrän du öppnat paketet, och skadan är av den art att den kan hänföras till postens eller transportföretagets hantering, skall du kontakta dem och göra en skadeanmälan. Om eventuell tvist med posten eller transportföretaget inte kan lösas, tar du kontakt med oss. Har du beställt och inte hämtar ut din försändelse innan den går i retur till oss (paket ca 1 mån, brev 14 dgr), så fakturerar vi dig 200 kr för vårt arbete med hantering av varorna.


Personuppgiftslagen Dina personuppgifter hanteras i enlighet med gällande bestämmelser i personuppgiftslagen (PUL).

Betalsätt

 

Kortbetalning

Visa eller Mastercard

Säker kortbetalning via Stripe

 

Banköverföring

 

Swish